Wednesday, August 29, 2012

Gerrard percaya Liverpool berpeluang menjulang BPL..

Kapten Liverpool Steven Gerrard percaya dia berpeluang menjulang kejuaraan liga BPL jika terus kekal di Liverpool. Beliau mengulas dakwaan bahawa dia perlu berhijrah untuk menjadi juara. Sementara itu , Nuri Sahin yang dipinjamkan dari Real Madrid bertekad untuk meletakkan Liverpool di kedudukan 4 teratas di akhir musim setelah Wenger menyatakan skuad Arsenal tidak memerlukan khidmatnya. Jurulatih Liverpool, Brendan Rodgers percaya Stewart Downing berkebolehan menjadi bek kiri ekoran kecenderungannya untuk memilih pemain 17 tahun Raheem Sterling sebagai sayap kiri Liverpool. Liverpool juga dikhabarkan berminat mendapat D. Sturridge (Chelsea) dan akan menjual Charlie Adam serta Downing untuk mendapatkan dana untuk Sturridge.
Real Madrid pula bertekad memenangi Spanish Super Cup setelah tewas 3-2 di pusingan pertama kepada Barcelona. Perhatian akan menumpu kepada Luka Modric yang dibeli dari Tottenham dengan yuran perpindahan 33 juta pound. Manakala Barcelona mungkin menurunkan Alex Song yang baru berhijrah dari Arsenal.
Sementara itu Lionel Messi telah menjaringkan 4 gol setelah dua perlawanan Liga BBVA dan Real Madrid hanya satu mata selepas seri dengan Valencia serta kalah 2-1 kepada Getafe.
..saksikan video Messi...
Kedudukan Liga BBVA

Sementara itu di Manchester United, Berbatov mungkin akan berhijrah ke Fiorentina, tapi SAF nampaknya berfikir dua kali akibat kecederaan Rooney.. Selain itu pada pendapat aku, dari dua perlawanan awal Man Utd memerlukan khidmat seorang Defensive Midfielder yang kental....Fellaini tetapi Fellani perlu kekal di Everton..Setakat ini khabar angin menyatakan Man Utd berminat dengan pemain tengah Mexico, Hector Herrera...

No comments:

Post a Comment

Commenter are responsible for their own comment. Any opinions are welcome.