Monday, August 27, 2012

Serie A : Inter Milan cemerlang, AC Milan kecundang...video

Permulaan Serie A bermula cemerlang apabila Inter Milan menang 3-0 ke atas Pescara di Stadio Adriatico yang baru kembali ke Serie A setelah menjuarai Serie B musim lalu. Gol-gol Inter dijaringkan oleh Sneijder, Diego Milito dan Coutinho.. Video gol dibawah..
Sementara itu, Sampdoria yang baru kembali ke Serie A setelah semusim di Serie B menang 1-0 keatas AC Milan yang nampaknya terasa kehilangan Ibrahimovic. Gol Sampdoria dijaringkan oleh Costa, manakala peminat AC Milan menunjukkan rasa tidak puas hati mereka diakhir perlawanan.. Juventus pula meneruskan rekod tanpa kalah musim lepas dengan menang mudah 2-0 ke atas Parma walaupun tanpa Antonio Conte, jurulatih Juventus yang digantung 10 bulan. Namun begitu gol kedua yang dijaringkan Andrea Pirlo diprotes oleh pemain Parma yang mendakwa bola belum melepasi garisan gol...saksikan sendiri..

Lain-lain keputusan- Roma 2-2 Catania, Napoli 3-0 Palermo dan Lazio 1-0 Atlanta. Nampaknya Inter Milan bermula garang untuk memastikan cabaran kali ini lebih baik dari kedudukan ke 6 musim lalu..

No comments:

Post a Comment

Commenter are responsible for their own comment. Any opinions are welcome.